mandag 26. mars 2012

New York, New York....


Nå har vi riktignok allerede forlatt New York og kommet oss over til vestkysten da. Men, vi hadde to fine dager i New York, så lite stressende som det kan bli med en baby. Selv om vi bare hadde to dager og det begrenset seg noe hva vi kunne og ville gjøre med en baby, så fikk vi da sett en del! Her, for eksempel, er utsikten fra Empire State Building på fredag!


Været var flott, men det var egentlig helt ok at lørdagen ble litt kjøligere, for lufta står jammen stille i en sånn stor by! Vi ruslet litt i Central Park, og besøkte American Museum of Natural History, og gikk litt rundt på Manhattan. Et av høydepunktene var Toys'r'us på Times Square. Mr. Melkebart gikk amok blant alle lekene, og etter en halv times tid var han så trøtt og sliten at han sovnet før vi fikk forlatt butikken! 

På fredag ettermiddag fikk jeg sneket meg ut til Purl Soho, og tok en titt på godsakene der. Jeg handlet ikke så mye, men noen souvenirer må man vel ha med seg i kofferten. Det ble et nøste Anzula Cloud, i knallrødt, samt to små nøster Koigu fra restekurven.


I Boston plukket jeg opp det siste nummeret av Interweave Knits, så nå har jeg noe ekstra å kose meg med mens jeg venter på at Mr. Melkebart skal sovne!


De siste tre ukene av ferien skal tilbringes i Portland, med små avstikkere hit og dit, blant annet til Seattle. Jeg regner med at jeg finner litt av hvert å blogge om herfra også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar