torsdag 4. mai 2017

Strikketid!

Jeg har mye strikketid akkurat nå. En planlagt operasjon i hælen, gips i seks uker og mye sofatid!


For så vidt greit når man har spart strikkingen av bunader til i siste liten før 17. mai. Jeg begynte på bunader til begge ungene før jul, men la de bort litt, for det var jo så lenge til mai.... Vi vet jo alle hvordan det går...


Jeg er stort sett til ingen nytte rundt i huset, siden jeg er avhengig av krykker hele tiden. Men jeg måtte sy litt for å montere bunad, så da ble det venstrekjøring med symaskina. Det gikk overraskende greit, faktisk!


Monteringen er ikke ferdig, og ikke all strikkingen heller. Men det er fortsatt ei stund til 17. mai enda....? 

1 kommentar:

  1. Ser ut til at du har mange "ledige" arbeidstimer foran deg, så dette går sikkert bra!
    Ha en fin kveld,og god bedring!

    SvarSlett