mandag 13. mai 2013

På marked

Når jeg er inne i byen på lørdager, og det passer seg sånn at det er Bondens Marked, så liker jeg å rusle rundt der, kanskje smake på noe godt. Jeg handler litt ost eller pølse av og til, og synes det hele er koselig. På lørdag skulle vi bare rusle gjennom på vei hjem, men da jeg kom rundt hjørnet stod det plutselig en garnbod der. Telespinn var nemlig på plass med garn i fine og friske farger!


Det var ikke lett å skulle velge farger, men jeg falt ganske fort for den knall gule, den er vel betegnet som brilliantgul på nettsidene deres. Den skal bli et sommersjal til meg selv! Den litt mørkerøde burgunderfargede hespen skal etter hvert bli en gave.


Lurer på om Telspinn dukker opp på Bondens Marked flere ganger? Jeg skal hvertfall holde utkikk neste gang :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig garn du har kjøpt. Måtte lese på nettsiden og fikk lyst til å undersøke nærmere. Alltid artig med nye fristelser.

    Lykke til med sjal og gave!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Oo, det garnet så fint ut! Likte spesielt det gule:-) Blir spennende å se hva du tryller frem.

    SvarSlett
  3. Nydelig garn. har aldri sett garn på bondens marked før. Kjekt.
    Klem

    SvarSlett