tirsdag 22. mai 2012

Og vinneren er...

Ja, for nå har jeg trukket en vinner! Og den heldige vinneren får dette tilsendt i posten:


Jeg skrev navnet på de 17 som var med i trekningen på lapper, og koste meg med å trekke en vinner! Dessverre er jeg på vakt, og mobilkameraet vil ikke fokusere skikkelig på den lille lappen, men helt ærlig kan jeg si at den som ble trukket ut var Emilie! Hun har sin egen blogg du kan finne her! 

Emilie, jeg har prøvd å sende en email på addressen oppgitt i bloggen din, men får feilmelding. Send meg navn og addresse på ma-storm @ online.no (fjern mellomrommene), så skal du få pakke i posten!

2 kommentarer:

  1. Heldiggrisen Emilie!!

    Gratulerer med dagen "Marihøna". Håper du har hatt en fin dag selv om du er på vakt :-)

    SvarSlett
  2. Så gøy at jeg vant, gleder meg ordentlig til nytt garn, har sendt deg postaddresen på mail, og ryddet opp i den som sto på bloggen min. Fantastisk start på dagen:)

    SvarSlett