tirsdag 3. januar 2012

Strikkepinner

Strikkepinnene mine er litt av hvert. Noen kommer fra mammas lager, og sannsynligvis dermed også fra mormor. Jeg har kjøpt en del selv, men stort sett av den billige sorten, og aldri brydd meg så veldig mye. Jeg har jo kjent at noen er bedre å strikke med enn andre, og at strømpepinnene i bambus er en favoritt, men ellers ikke hengt meg så mye opp i det.

Litt før jul hadde mamma bursdag. Hun strikker også, dog ikke like mye som meg, men man skjønner hvor jeg har det fra... Hun sliter litt med leddgikt, og derfor kjøpte jeg ett sett KnitPro Cubics strømpepinner til henne som hun skulle få prøve. Da jeg var hjemme i jula lånte jeg pinnene, fordi størrelsen passet akkurat til vrangborden på genseren min. Hun har selv ikke fått testet pinnene, så det ble en liten sniktest på meg!


For å si det sånn: Jeg tror det er på tide å oppdatere samlingen av strikkepinner!!! Lette, godt grep og bare en drøm å strikke med! Lurer på om det blir litt shopping av KnitPro pinner når jeg tar turen over Atlanteren til våren....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar