søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!

Hva passer vel bedre på årets første dag enn et lite tilbakeblikk på hva som har blitt strikket i 2011?


Hvor mye jeg har strikket vet jeg ikke, for jeg har ikke blogget alt og har ikke full oversikt. Men det har vært mye babyklær, en del babytepper, litt småstrikk, en del gaver, litt til min niese, litt til meg selv, og litt til mannen...Så alle har fått!
Jeg har brukt mye Drops garn, men også en del babyull, garn fra DSA og Nøstebarn-garn. Jeg har stiftet bekjentskap med flere utenlandske garntyper, som Bugga, Sweet Georgia Yarn og Sundara Yarn.

Nå gleder jeg meg til et nytt strikkeår, hvor jeg skal kose meg med masse strikk til meg selv, og det blir nok også en del til Mr. Melkebart. Man skal ikke se bort fra at niesen i Oslo får sin del, og det finnes noen fadderbarn som har bursdager om ikke så alt for lenge! Og er mannen heldig, får han en ny genser dette året også!

Godt nytt år til dere alle!

1 kommentar:

  1. Du har da laget mye fint i året som gikk. Skal følge deg i år også ;) Kos deg i det nye året!

    SvarSlett