fredag 17. juni 2011

Sommerutfordring!

Nøstebloggen har ei sommerutfordring til alle strikkere! Strikk genser til barn eller voksen, i Nøstebarn-oppskrift og Nøstebarn-garn, og send inn resultatet. Da kan du vinne gavekort! Jeg har tenkt å slenge meg på, ettersom jeg har tenkt lenge på å strikke Nøstebarn-genser. Har en del 3-tråds merinoull liggende, som ble kjøpt på salg i vår!


Så får jeg se hva jeg ender opp med!

Det har vært lite strikking denne uka, har fartet rundt på litt kurs og jobbet mye. Har fått ferdig nok en bomullssmekke, et greit lite prosjekt som man ikke bruker lange tiden på. Denne er laget etter eget hode, i noen rester Luxor bomullsgarn. Prøvde meg på å brodere litt maskesting, men er ikke helt fornøyd med resultatet...bedre lykke neste gang, tenker jeg!


Jeg begynner å nærme meg slutten på babyteppet Latvian Garden, hvertfall strikkedelen av det...Mer om det når jeg har fått felt av!

1 kommentar:

  1. Flotte farger på garnet ditt. Det skal bli spennede å se hva du får ut av det.

    SvarSlett