mandag 20. juni 2011

Latvian Garden Vognteppe

Da fikk jeg endelig felt av vognteppet mitt. Har vel egentlig ikke tatt så lang tid, mønsteret tatt i betraktning, og det har vært moro å strikke, selv om de siste hjerteradene ble litt småkjedelige. Strikket i svart Sisu, og med Hifa 4/Hjerte fra Hillesvåg Ullvarefabrikk. Syntes fargene ble ganske så fine!

                       
 

Nå skal det syes, klippes og monteres på bomullsbakside, men det får bli neste gang jeg tar turen hjem til mamma siden jeg ikke har symaskin selv... Så dere må nok vente litt på det helt ferdige resultatet!

Og så greide jeg ikke la være å starte på sommerutfordringen fra Nøstebloggen. Har egentlig masse annet jeg skulle ha strikket ferdig, ligger enkelte UFO'er rundt om i huset... Men, nå er jeg i gang, så får vi se hva som kommer ut av det etter hvert!

2 kommentarer:

  1. Nydelig teppe du har strikket. Gleder met til å se det ferdig.

    SvarSlett
  2. Absolutt perfekt lekkert! Nydelige farger og et flott mønster, det er ikke noe teppe å legge fra seg på bakken i alle fall :) Blir spennende å se hvordan det blir når det er helt ferdig....

    SvarSlett