torsdag 23. juni 2011

Lat dag!

Fridag og driver dank i byen....godt med sånne dager innimellom. Når jeg trasker alene rundt i byen ender jeg vanligvis opp med å kjøpe garn (mye lettere da enn når min bedre halvdel er med....rart dette!), og i dag var intet unntak.
Men, jeg har hvertfall en plan, og har ikke kjøpt bare på måfå. Kom meg fint unna de fleste garnbutikkene, men da jeg stakk hodet inn på Søstrene Grene oppdaget jeg bomullsgarn i spreke farger:


Og tenkte med en gang at noen nye kjøkkenkluter ville vært fint....altså, disse nøstene dukker nok opp som kluter i fremtiden!

I tillegg fant jeg disse små posene og ei lita veske. Har lenge lett etter noe å putte strikketøy i, da jeg begynner å bli lei av hullete plastposer....


De to hvite tøyposene er greie til større prosjekter, mens den lille filtveska kan brukes til mindre prosjekter som kan puttes i ei større veske på tur.

Og i postkassa her en dag lå dette:

Meldte meg på Sundara Yarn Collection i tre måneder, og dette var første pakke ut. Nydelige farger i merinogarn, den lysegrønne, som ikke kommer til sin rett på dette bildet heter, "Fields of Provence", og den lilla er "French Lavender". Dette må bli noe vårlig, kanskje noe til min lille niese til neste vår!




1 kommentar:

  1. Sundaragarnet ser bare helt herlig ut. Måtte en tur innom siden der for å se litt ;) Blir spennende å se hva det blir av garnet - selv om jeg må vente til neste vår :)

    SvarSlett