tirsdag 2. desember 2014

Kamuflasje?

Da jeg skulle fotografere disse julegavesokkene, oppdaget jeg at de egnet seg utmerket som kamuflasjesokker på en frostdekket terrasse. Varme er de også, så jeg ble ikke kald på føttene en gang! 


Med fare for å gjenta meg selv, har jeg også her brukt mønsteret til Hermione's Everyday Socks, for å skape litt tekstur (og for at de ikke skulle bli så kjedelige å strikke). Garnet er "Cappuccino Gold Dust" fra Greenwood Fiberworks, og på nærbildet kan man kanskje se at de er ispedd litt gullglitter...


Jeg er faktisk ferdig med årets julegavestrikk, såfremt det ikke dukker opp gode ideer sånn på tampen. Så nå skal det strikkes til meg selv igjen, først ut er å fullføre vottene fra forrige innlegg, de trengs nå som kulden har kommet til Trøndelag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar