fredag 3. oktober 2014

Electric blue

Av og til trenger man bare litt farger. Etter å ha strikket mye grått til Mannen den siste tida, måtte jeg putte noe fargerikt i veska da jeg reiste bort på kurs tidligere i uka. Selvstripende sokkegarn ar jeg en svakhet for, det har dere sett flere ganger. Dette er fra White Birch Fiber Arts (og ja, dere klikker lenken på egen risiko!), og fargen heter Electric Slide.


Blåfargen er så intens at det nesten svir i øynene, men bare nesten. Sokkene er til meg, og nei, jeg har ikke fylt opp sokkeskuffa riktig helt enda, det kommer nok til å komme mange flere sokkepar på denne bloggen...


Bare tenk så glad man blir når man kan dra på seg disse sokkene tidlig en kald vintermorgen?

4 kommentarer:

  1. Ja! Sokker i glade farger er gøy om vinteren, og morsomme å strikke, garnet er ofte fint i seg selv.

    SvarSlett
  2. Kjempefine sokker, likte godt den knallfargen :)

    SvarSlett
  3. Nydelige sokker! Åhhh, fristende link ja! En masse fint garn, men klarer man og slippe unna med prisen som står eller blir det toll i tillegg? Hvordan gikk det med deg?

    SvarSlett