torsdag 3. oktober 2013

Dobbel lykke!

En av mine gode barndomsvenninner ble for to uker siden mamma til to nydelige, små jenter. Dobbel lykke, med andre ord! (For ikke å glemme storesøster som akkurat fylte to....)
Siden jeg har visst at det var to jenter som skulle komme ganske lenge, har jeg egentlig hatt lang tid på å strikke gavene. Men, ting tar tid, og ikke før i dag fikk jeg sydd på snorene på luene, og nå går pakken i posten i morgen.


To små omslagsjakker, fra Nøstebarn, med tilhørende lettstrikka luer. Lilla og gul ble fargevalget denne gangen, etter å ha gått gjennom alle fargene jeg har av Drops Baby Alpaca Silk (som ikke var rent få.....).


Størrelsen er 0-3 måneder, men de kan nok helt sikkert brukes litt lengre, for de er nok muligens litt store enda....


Høstsola skinner i Trøndelag, men her holder vi oss stort sett innendørs, og hele uka ser ut til å ha gått i vasken på grunn av sykdom...Godt det snart er helg!



5 kommentarer:

  1. Så koselig!! Flott gave til tvillingmammaen:) De vokser nok med litt lenger de jakkene ja...

    SvarSlett
  2. Så fine gaver, heldige babyer som får de der :)

    SvarSlett
  3. Fine gaver! Omslagsjakkene var veldig søte:)

    SvarSlett
  4. Kjempesøte jakker og luer til de to prinsessene! Du snakker om dobbel lykke!

    Håper dere snart er friske og raske! Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. DIsse jakkene og luene så veldig gode ut, heldige er de som får ha de på seg! Masse flott du har laget i det siste, lenge siden jeg har vært innom bloggen din.

    Ønsker dere god bedring og riktig god helg!

    SvarSlett