torsdag 5. september 2013

Juleforberedelser?

Jeg har begynt å forberede julen. Det er på tide å begynne snart om man skal bli ferdig med alt.. Garnlageret er fylt opp. I løpe av høstens stormer skal jeg krølle meg sammen under pleddet i sofaen og strikke sokker. 
Lorna's Laces i fargen Camouflage, til venstre på bildet under, skal kanskje få bli sokker til familiens jeger. Malabrigo sock i mørk grå, nesten svart får kanskje også bli en gave?

Kanskje blir det sokker av disse hespene også? Casbah sock fra Hand Maiden i fargene Spring Green og Amber. Hmmm...dette må jeg nok tenke litt på....


De skal få ligge her å modne litt. På stuebordet. Nå som jeg er hjemme alene får de ligge i fred for skitne barnehender. Bare til pynt. Enn så lenge.....


Garnet er kjøpt på The Loopy Ewe. Anbefales!

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar hos meg! For et fint garn du kan sette pinnene i! Dette blir gøy. Fint garn øker strikkelysten. Julegavene er i farta her også, tror det blir mye tøfler i år.

    Ha en strålende fredag! Her regner det i dag etter uker med finvær.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fint garn,og helt koselige planer for høsten. God helg.
    Klemz

    SvarSlett