mandag 7. september 2015

Vottehøst i eventyrland!

Vottelauget har det siste året levert mange fine vottemønster. Jeg kjøpte den første e-boka, men har ikke strikket noe fra den enda. Da jeg så de skulle gi ut bok i fysisk form, sto den høyt på listen over det som nok blir en av høstens favorittbøker. 


Og endelig fikk jeg somlet meg innom en bokhandel, og plukket med meg den ene votteboka som sto igjen i hylla. Flaks! Boka er rett og slett nydelig, med vakre bilder og ikke minst vakre votter! 


Jeg startet i det små, med Tommelise-votter i nyfødt størrelse. Lillesøster har jo ikke votter, og høsten kom fort til Trøndelag, så det trengs. Og restegarn som passer til disse finnes det nok av i hus. Jeg gleder meg til mange kvelder med vottestrikk i høst, det kan jo bli mange fine julegaver herfra!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar