onsdag 30. september 2015

Eventyret kan begynne

Det har blitt litt påfyll av Hifa Ask i det siste, og det fordi det passer utmerket til vottestrikk. De fleste vottene i boka Eventyrvotter kan strikkes i dette garnet, og siden jeg planlegger å strikke mange par, så trengte jeg litt forskjellige farger. 


Bukkene Bruse er i startgropa, det første paret til Mr. Melkebart, han er veldig opptatt av bukkene Bruse for tiden. 


Deretter blir det nok julegavestrikk, votter trenger jo alle, ikke sant? 





5 kommentarer:

  1. Ahaaa votter i ASK blir helt perfekt!
    Dette re ei bok eg har på "MÅ HA" lista mi, men eg har Jorid si
    bok eg tenkte faktisk tanke i dag at eg må teste et par i ASK også,
    de eg strikker nå er i Finull :)

    Gleder meg å se alle vottene du skal trylle frem :)

    Vibbedille :)

    SvarSlett
  2. Det blir flotte votter. Har aldri prøvd ask selv. Uansett så er det ei perfekt julegave.

    SvarSlett
  3. Supre votter i gang hos deg ja. Nydelig garn i flotte farger,
    Kos dæ

    SvarSlett
  4. Blir vottedilla i vinter,tror jeg... Virker som det er mange som strikke votter nå :-)

    SvarSlett
  5. Nydelige farger! Den boka står på ønskelisten her også :)

    SvarSlett