mandag 8. juli 2013

Feriegave til en av dere!

Snart starter ferien her hos meg. Mannen og Mr. Melkebart har allerede startet, jeg kommer etter på lørdag! Siden jeg ønsker meg masse sol og blå himmel de neste ukene, tenkte jeg å spe på den gode karmaen med å gi bort blått garn. Blått garn = blå himmel? Man kan jo håpe....


Dette kan bli ditt. En liten samling blått garn. To nøster Fabel, et hespe Nøstebarn tretrådsgarn, et nøste Pickles Pure Wool, og et nøste Hverdags. I blått. Alt sammen. Alt du trenger er gjøre er å legge igjen en kommentar under her. Trekningen skjer etter at jeg har gått av vakt lørdag, da har jeg nemlig fire uker ferie! Så frem til lørdag morgen kan alle som vil bli med i trekningen! 
Lykke til og god sommer!

22 kommentarer:

  1. Hei :) Eg vil gjerne vera med i trekning :) Liker bloggen din! Du lager så masse fint!! Du må jo strikka i kvar ledige stund, eller strikker du fort? Imponerande uansett! Helsing Ragnhild

    SvarSlett
  2. Ååååå krysser fingrene for vinner lykke når jeg tar lodd på 25 års dagen min :D

    SvarSlett
  3. Klart jeg vil være med på denne blå gaven! Blått er flott! Ønsker deg riktig god og velfortjent ferie med masse sol og blå himmel over det hele!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Hei, alle gode ting med det fjerde skal det skje sies det. Det er så koselig å følge med på bloggen din og det er klart du skal ha blå blå himmel i ferien din. Jeg har to gutter på straks 17 mnd og straks 8 år så blått garn er meget velkomment her, sa jeg at favorittfargen til jenta på 11 også er blå? ha en riktig god sommer med masse blå blå himmel :-)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Ønsker der og dine en flott ferie :)
    Og sjangsen til å vinne det flotte blå garnet kunne jeg heller ikke la gå fra meg :)
    Er innom deg ofte, men desverre ikke no flink å legge igjen kommentar til alt det flotte du lager :D

    SvarSlett
  6. Oj for en fantastisk feriegave du gir bort, blir ikkje værgudane medgjørlige etter dette så veit ikkje eg ;-) Krysser fingrane for litt vinnerlykke for dette var fint garn :-) God ferie :-)

    SvarSlett
  7. Kjempefine blåfarger! Passer fint å kombinere med noe av alt det grå garnet jeg fant når jeg ryddet i garnlageret mitt.

    SvarSlett
  8. Wauw en lækker præmie - jeg vil meget gerne deltage.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  9. Selvfølgelig må du få blå himmel og blått hav i ferien din :) En lekker feriegave du skal gi bort, og hvem vil ikke være med i trekningen? Nyt denne siste jobbeuka før du tar ferie, det er så deilig å ha noe å glede seg til og forventningene bygges opp :)

    SvarSlett
  10. For en herlig premie! Elsker blått! Krysser fingrene for at jeg blir den heldige og at du får blå himmel på ferien din:-)

    SvarSlett
  11. Klart det blir blå himmel med blått gibort garn:). Du må ha god ferie når den tid kommer også krysser jeg fingrene for at jeg vinner fin-fint blått garn :)

    SvarSlett
  12. Åh så lekker pakke :) jeg elsker blått, er min favoritt farge :)
    Jeg er ganske nybegynner innom strikking så hadde vært gøy å vunnet en så fin pakke :)
    Klem fra swimzy
    Swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  13. Nydelig blått garn. Her må jeg være med å få en sjangse.Samme blå himmel ønsker jeg også. Håper vi alle får oppleve det i sommer.
    klemz

    SvarSlett
  14. Fine fine nøster! Jeg vil også bli med på trekning hilsen kristinvdt@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Mange fine nøster!
    Er med på trekninga :)
    Ha en fin ferie!

    SvarSlett
  16. Hei! Jeg vil gjerne være med på trekningen! :)
    Mvh Susanne :)

    SvarSlett
  17. Masse fint garn i fine farger. Jeg vil gjerne være med i trekningen! :)

    SvarSlett
  18. Blå har alltid vært yndlingsfargen min! Så jeg krysser fingrene og melder meg på;) du strikker utrolig mye fint!!! Jeg skjønner ikke hvordan du rekker alt!

    Helena

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne delta i trekningen av denne fine feriegaven! Flott garn du deler ut:) Håper du får en fin ferie :D

    SvarSlett
  20. Det var litt av ei feriegave, blir gjerne med og krysser fingrane.

    SvarSlett
  21. Mye fint garn her ja!
    Koselig blogg:) Lykke til med siste vakt, håper du får en strålende sommerferie!

    SvarSlett
  22. Ohhh ja herlig blå - fint garn. Riktig god for sommergenser.
    Jeg vil gjerne strikke den.
    Hilsen til deg.

    SvarSlett