tirsdag 25. desember 2012

God jul!

Bedre sent enn aldri! Tidlig ute med de fleste julegavene og julekortene, enkelte ting gikk det litt trått med. De siste julekortene ble sendt på vei hjem fra jobb julaften, og mamma fikk en såvidt påbegynt strikket genser med fint garn innpakket i gave. Tiden strekker ikke alltid til.... Mamma blir nok likvele glad for å få eb ferdig hjemmestrikket genser, om enn noen uker for sent, og mottakere av julekort i Tyskland blir nok fornøyde de også. I går så det slik ut her hos oss:


I dag er pakkene borte, gjestene har dratt og det er stille og rolig. Jeg strikker videre, samtidig som jeg i tankene planlegger masse fine, nye prosjekter. Ikke bare strikking, jeg var nemlig så heldig å få symaskin av min kjære til jul! Det har jeg ønsket meg lenge, og senere i uka har han lovet å dra på Ikea for å kjøpe et lite arbeidsbord og en stol, slik at jeg kan lage meg et lite hjørne nede i kjellerstua! 

Jeg ønsker alle sammen (igjen, bedre sent enn aldri) ei riktig god jul og et godt nytt år!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar