tirsdag 9. august 2011

Handlenett

Fant denne oppskriften på Ravelry mens jeg surfet rundt en kveld. Og fant ut at jeg muligens hadde det perfekte garnet liggende for denne. Handlet noe Drops Cotton Light på salget i juli, og tenkte at bomull/acryl må vel passe bra til noe sånt.


Gjorde en endring i mønsteret etter at jeg først felte av og åpningen ble veldig vid. Felte noen masker i de siste rundene på rillestrikken øverst for at det skulle bli litt strammere åpning. I etterkant tenker jeg at jeg kanskje felte noen masker for mye.


Ble heller ikke kjempefornøyd med hankene, men handlenettet har hvertfall god plass og passer også fint til garnoppbevaring! (Hvis man ikke har katt og faktisk kan la sånt stå fremme uten at det blir maltraktert da...)


Har allerede et til på pinnene, da jeg har noen små fikse ideer om forbedringer som kan gjøres... :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar