mandag 15. januar 2018

Denne genseren ble ferdig i fjor, men det er ikke alltid så lett å få tatt bilder av strikk. Selv ikke om den har vært masse i bruk siden den ble ferdig. 


Dette er Arboreal  av Jennifer Steingass, eller @knit.love.wool på Instagram. Hun har masse fine gensere med rund sal og fine mønstre. Jeg har lyst på alle sammen!
Garnet jeg har brukt er Lornas Laces Shepherd sport i fargen Harvest, og et nøste Primo sport fra 
The Plucky Knitter, i fargen Heritage Hill. 



Garnet har jeg hatt liggende lenge, i flere år, faktisk. Ferdig oppnøstet og klar til å brukes, og det var egentlig ment for noe helt annet. Men av og til endres planer litt, og da jeg fikk akutt trang til å strikke denne, måtte planene om en cardigan vike. Jeg tror nok jeg gjorde et godt valg, og genseren vil bli mye brukt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar