tirsdag 3. oktober 2017

Stolt mamma!

Ja, nå er jeg ganske stolt av meg selv! Jeg har nemlig sydd hettegenser med lomme til storebror, og det ble faktisk ganske så vellykket, om jeg får si det selv!


Mønsteret er Hideaway Hoodie fra lil luxe collections. Det var stort sett enkelt å følge, selv for en relativt nybegynner som meg. Jeg plagdes litt med lommen foran på et tidspunkt, men det hadde mer med tålmodigheten min å gjøre, enn mønsteret og forklaringen.


Jeg brukte jersey stoffer, et grått, nøytralt et, og dette herlige Star Wars stoffet! Det er kjøpt på Spoonflower  der har de masse fine stoffer, og lommeboka får fort en smell....


En ganske fornøyd seksåring dro på skolen i ny genser i dag!


1 kommentar:

  1. Nå begynner du å bli proff! Skikkelig fin hettegenser! Tipper gutten kom like lykkelig hjem igjen også!

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett