lørdag 22. juli 2017

Solskinn!

Sommeren kom til slutt, og sommer på Nordvestlandet er noe av det fineste altså! Og denne sommerblusen fra Pickles skinner om kapp med sola! 


Denne gulfargen! En av mine absolutt favoritter, fargen Limoncello i Pickles summer wool, som er en ull-og bomullsblanding. Litt ull kan nemlig være greit, for temperaturen faller ganske raskt når sola forsvinner. Men altså denne sommerblusen, denne har allerede blitt en storfavoritt. Jeg har funnet ut at jeg digger disse sommertoppene fra Pickles, både denne og topp notch som jeg strikket tidligere har fått mye brukstid på kort tid.
 


Begge har en fasong som jeg synes er flatterende selv om de er litt kortere enn det jeg vanligvis bruker. Og det beste? Jeg har fortsatt masse summer wool liggende, så det kan bli flere!

1 kommentar:

  1. Lekker farge og lekker topp! Den kan du da bruke når sommeren er over også,den.
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett