mandag 27. mars 2017

Du vet når du strikker kjempefort i håp om at du blir ferdig før det blir tomt for garn? Som oftest fungerer det ikke, men akkurat denne gangen gikk det bra. Jeg fikk til og med et par meter til overs!


Jeg gjorde et forsøk på å strikke genser til lillesøster, men det gikk ikke så bra (og det skal dere få høre om også etter hvert...). Så da jeg fant dette garnet under flyttingen og kom på at det var tiltenkt en Bærturgenser til lillesøster i størrelse to år, så tenkte jeg sjansen for suksess kanskje ble større.


Genseren er hvertfall ferdig, kanskje litt stor enda, men hun fyller vel strengt tatt ikke to før i august, og planen var jo at den helst burde passe til høsten. Så jeg ble da egentlig ganske fornøyd! Garnet er Abuelita 4ply kjøpt hos Pickles på salg for snart et par år siden (ja, det er godt mulig det ble kjøpt før lillesøster ble født....).
Jeg har forresten strikket denne før, i en litt større større versjon til niesen min, de  kan du se her.




1 kommentar:

  1. Ja, jeg kjenner den følelsen! Desto gledeligere er det når det er nok garn! Fin genser! Likte fargen på den forrige også! Måtte innom og se...

    Fin tirsdag fra Ingunn

    SvarSlett