lørdag 11. juli 2015

Garnboller og andre boller!

Garnbolle var noe jeg egentlig aldri har tenkt på å kjøpe meg. Helt til jeg en dag logget meg på etsy og falt pladask for denne nydelige keramikkbollen.


Den dukket opp som en sånn "we think you might like this" sak på etsy-siden min, og denne gangen traff de blink! Den er fra Andersen pottery, og jeg advarer med en gang, jeg hadde virkelig valgets kvaler på den siden. Det stod til slutt mellom denne oransje og en lik i turkis, og det er nesten så jeg angrer på at jeg ikke kjøpte begge! Rask forsendelse og meget forsiktig og fin pakking var også et pluss! 


Denne garnbollen er av et litt annet slag. Den store salatbollen blir sjelden brukt på grunn av størrelsen, og har stått på kjøkkenbenken og samlet opp Mr. Melkebarts tegnesaker den siste tiden. Jeg synes den egner seg mye bedre som garnbolle, altså bolle fylt med garn!


Over til andre boller... Denne gjør det stadig vanskeligere å se sine egne føtter, men det er ingen tvil om at sommerværet i Trøndelag fortsatt krever at ullsokker tas i bruk nesten daglig... 

God helg alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar