lørdag 2. november 2013

Strikkekveld

Jeg tilbrakte gårsdagens strikkekveld litt på Flesland, litt på flyet, litt på Værnes, litt på flybussen og litt hjemme. Ergo ble strikket en del, men ikke sett så  mye tv. Det tar jeg igjen i kveld, når jeg har begynt å se reprisen på nett-tv.


Under ullteppet i sofa'n legger jeg opp til litt ego-strikk. Jeg ble ferdig med to par sokker i løpet av uka, så litt julegavestrikk har jeg fått unnagjort, så da kan jeg fint starte på noe til meg selv. 


Og kanskje var det nasjonal strikkekveld som var årsaken til at strikkeduppedittene kom seg gjennom sikkerhetskontrollen på Flesland også? Både den lille saksen, og boksen med nåler og andre duppeditter kom seg gjennom uten en kommentar, fordi jeg rett og slett glemte at den var i vesken og ikke fikk lagt den oppi kofferten før jeg sjekket inn. Men, det gikk bra, sammen med to forskjellige strikketøy! 

God kveld til alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Det var flaks! Strikketøy pleier å gå bra, men sakser lever farlig i sikkerhetskontrollen. Unn deg litt ego-strikk. Vi er altfor flinke til å tenke på andre.
    Jeg strikker luer til julesalget. Det er morsomt å strikke, og alltid spennende å se om de blir solgt.

    God søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Liker så godt bloggen din!! Innom ofte for inspirasjon :) Du er flink!! Og må strikka ganske fort?! Ragnhild

    SvarSlett