lørdag 13. juli 2013

Hipp hurra for ferie!

Om det er så mye å rope hurra for enda, det vet jeg ikke da...Ute pøser regnet ned, og jeg er forkjøla. Men, ferien har kommet, og kanskje, kanskje kommer også sola og den blå himmelen etter hvert.
Noen skal hvertfall få gleden av blått garn!
22 kommentarer, Random.org trakk et nummer og slik ble det:
Den heldige vinneren av blått garn, og forhåpentligvis blå himmel resten av sommeren ble Stine. Jeg slenger med sola også, et oppnøstet hespe med Shilasdair luksusgarn....



Hmm.....det hjalp ikke på været, det regner bare enda verre....jeg må visst trekke en trøstepremie også!

Den går til Hannamidtipanna, og er to små 30 grams nøster Wollmeise Twin. Nok til et par små sokker, kanskje? Eller kanskje som striper i et annet prosjekt? Jeg er sikker på at hun finner noe å bruke dem til :)


Send meg addressene deres på ma-storm @ online.no, så skal jeg postlegge så snart som mulig! 


P.S. Det regner fortsatt.....


2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne, og riktig god ferie til deg! Nå skinner sola her etter litt regn før i dag.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer til heldige vinnere! Og god ferie til deg!

    SvarSlett