tirsdag 12. mars 2013

På pinnene

 Hvordan i all verden skal jeg bli ferdig med noe, når det hele tiden frister å begynne på noe nytt?


Hvordan er det mulig å IKKE la seg friste av denne herlige rosamelerte fargen, når man har funnet et mønster som passer helt perfekt??


Og dette skal bli et plagg jeg aldri har prøvd å strikke før, så det er jo litt spennende.... Pusesporene i snøen er ikke pusen vår denne gangen. Vår pus ligger i senga og er litt pjusk. Siden jeg har fri denne uka blir det nok en tur til dyrlegen i morgen. Så får vi håpe på snarlig bedring! 

Og det er forresten ikke bare strikkepinnene som frister for tiden. Symaskinen jeg fikk til jul er prøvekjørt med nye gardiner til kjellerstua. Nå venter putetrekk og stuegardiner, som jeg har håp om å få ferdig i løpet av uka....

1 kommentar:

  1. Det er bare så mye utrolig flott garn og mange mønstre som frister. Vanskelig å gjøre ferdig en ting først, men det er lurt. Det rosamelerte ser spennende ut :)

    SvarSlett