lørdag 12. januar 2013

Fjorårets absolutte favoritt

I mangel av ferdigstilte prosjekter så tenkte jeg å vise frem det prosjektet jeg ble aller mest fornøyd med i fjor, og det som sannsynligvis har vært mest i bruk.

Selbuvottene jeg strikket på nyåret har vært i bruk så og si daglig både fra de var ferdige i februar frem til våren, og fra høsten utover hele vinteren.


Ikke bare ble jeg utrolig fornøyd med fargevalget, men passformen er helt utmerket. Siden de ble strikket i Drops Alpaca er de også utrolig varme, uten å være for tykke. Og det beste av alt? De ser fortsatt akkurat like fine ut!


2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte farger du har brukt og ikke minst kjekt når plaggene blir brukt :) Disse har jeg også strikket, men de ble for store :(

    SvarSlett
  2. Nydelige selbuvotter! Morsomt at du har brukt så spreke farger:)

    SvarSlett