fredag 30. november 2012

Adventstid!

Favorittiden min på året er adventstiden! Dagene fra 1. desember og frem til julaften er de absolutt beste! Som en liten unge gleder jeg meg til jul, og adventskalender, det må jeg selvfølgelig ha. Kanskje var vi bortskjemte som fikk kalender fra mamma hvert år? Den dag i dag dukker det enda opp små adventsgaver innimellom, i år har jeg fått Flax-kalender, men jeg ser ikke bort ifra at det kan dukke opp mer i løpet av adventstiden....(Ikke det at jeg forventer noe mer, nei, mamma!) For jeg tror nok mamma koser seg når hun kjøper små gaver til oss i førjulstiden.

Jeg har hvertfall kost meg med å lage kalender i år. Mr. Melkebart får ikke egen kalender i år. Han er litt for liten enda, men neste år, da skal han få hjemmelaget gavekalender, akkurat slik jeg vokste opp med! Men, jeg har laget kalender likevel. På forumet Hobbyboden har jeg fått kalendervenn, og tro meg, jeg har kost meg masse med å lage gaver til denne unge damen.
I dag var jeg på Posten og hentet returen, og jeg gleder meg til første pakke i morgen!


24 pakker får ikke plass i den store fruktskåla mi, så noen må ligge på vent et annet sted, ute av rekkevidde for små klåfingre. Skålen får plass på kjøkkenbenken, der skal den friste med pakker helt frem til julaften. Ved siden av står Flax-kalenderen og Kinder-kalenderen. Den kjøpte jeg bare fordi den har Schoko-Bons, den absolutt favorittkindersjokoladen som man vanligvis ikke får kjøpt i Norge, bare på tax-free'n. 

Så nå kan 1. desember bare komme. Jeg er klar!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar