mandag 5. desember 2016

Jeg strikker og strikker og har massevis av ting som er nesten ferdige. I mellomtiden får dere se litt bilder av strikk i bruk:


I Berlin i høst var sjalet Drachenfels med i bagasjen....


Ut på tur, jeg i min Meltwater og lillesøster i mormorstrikk!


I bakgrunnen skimtes Mikkelgenseren liggende på gulvet, og den ene av mine latviske votter....


Og en av favorittene, Mariusgenseren som ble strikket før jeg begynte å blogge, og som fortsatt holder seg fint! 

Litt hverdagsbilder med strikk i bruk altså. Tror sjelden det går en dag uten hjemmestrikk her i huset.... 

1 kommentar:

  1. Hjemmestrikk er bra, og det bør absolutt brukes. Jeg har vært på møte i helselaget i dag i hjemmestrikka kjole, og nå har jeg bytta til treningsbukse og Hverdagsjakka, forøvrig en favoritt som stadig er i bruk.
    Artig med innlegg om "Strikk i bruk". Like viktig som å vise fram det vi strikker, er det å vise det i bruk slik du gjør her!

    Fortsatt fin førjulstid fra Ingunn

    SvarSlett