tirsdag 31. desember 2013

Årets siste sokker

Årets siste sokker,og jammen meg fikk jeg ikke brukt opp litt restegarn. Litt lillarosa garn som ble til overs etter niesen's julegave, samt restene etter tidligere sokker, fikk bli et par stripesokker. Siden det blåturkise garnet er forsterket med nylon, fikk det dominere hælpartiet, det er der sokkene mine stort sett slites først. Ellers ble det striper både på foten og leggen.


Strikket på pinne 2 mm, etter egen favorittoppskrift, denne gangen med Fish Lips Kiss Heel, som raskt seiler opp som en hælfavoritt. 

Mange er allerede i gang med årskavalkader. Min kommer ikke før på det nye året, jeg har nemlig jobbet mye i jula, og har ikke hatt tid til å starte med sånt enda.

Godt nytt år til alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar