tirsdag 19. mars 2013

Ufrivillig strikkepause

Det har blitt lite strikketid de siste dagene. Grunnen er en litt halvslem senebetennelse i hånden, og da bør jeg vel helst holde meg unna strikketøyet. Og hva gjør man når man ikke kan strikke? Jo, man drar ut og kjøper garn, selvfølgelig! 


Coop Obs hadde tilbud på Falk. Det er et godt garn til ullbukser, jeg har brukt det før, så da ble det fine, sterke farger som skal bli stripete ullbukse til Mr. Melkebart en eller annen gang. Til høsten, kanskje.


Jens Hoff solgte ut noe Mirasol til nesten halv pris. Mirasol har jeg også brukt før, det var et av mine første blogginnlegg. Godt og mykt, i fine, sterke farge, som kanskje kan bli et par mønstervotter? Eller ei lue? Tenkte å rydde litt i garnet også, men så langt kom jeg ikke i dag. Kanskje i morgen?

1 kommentar:

  1. Å handle garn gjør dagen god! Halve gleden er jo å planlegge. Nydelige farger du har valgt. Håper det går bedre med senebetennelsen.


    Klem fra Ingunn

    SvarSlett