lørdag 17. desember 2011

og enda litt til....

Som nevnt i tidligere innlegg....de hadde plutselig fylt opp hyllene igjen på garnbutikken. Og da måtte det jo bli med litt til...bare litt....bittelitt....


Litt BabyAlpaca Silk, litt Alpaca og litt Nepal, på skeiva! Nå skal det kun strikkes og ikke shoppes mer! I hvertfall ei lita stund fremover. Nå må man bare bestemme seg for hva slags strikketøy som skal få bli med hjem til mamma og pappa i julen. Vi skal jo være der i halvannen uke, så det må nok flere prosjekter til, tenker jeg...Men jeg har hvertfall  nok garn å velge mellom!

En liten opprydding i garnlageret skal det bli i nærmeste fremtid. Vi er straks på flyttefot til nytt hus, så da får jeg nok sjansen til å rydde litt...Lurer på om jeg har litt mer garn enn jeg tror....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar