tirsdag 6. september 2016

Restevest

Det ble en vest til lillesøster, av restegarnet etter jakka fra forrige innlegg. Så nå matcher vi!
Jeg gikk for noe i litt samme stil, med riller og bladmønster, og til og med lomme!


Vesten er Petit Feuilles Vest, og var rask og enkel strikk. Jeg likte de små detaljene med lomme og bladmønster, men stod over å bruke kontrastfarge, som det gjøres mønsteret. 


Jeg strikket størrelse 18 måneder, til min store ettåring. Det passet fint, hun har litt plass å gå på utover høsten, men den kan fint brukes allerede nå. 


Actionbilder er ikke alltid så lett, for hvilken ettåring har tid til å stå rolig i to sekunder? 


Garnet er Lornas Laces Honor, og av restegarnet forsvant det da 75 gram. Så jeg har fortsatt litt igjen. Nok til ei lue, kanskje? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar