fredag 18. september 2015

Det strikkes litt innimellom, men når sant skal sies, så blir det litt mindre enn for noen uker siden da jeg gikk hjemme alene, sykemeldt med redusert bevegelighet og bare ventet på lillesøster. Strikkelysten er absolutt tilstede, men jeg synes det er så moro å starte nye ting at jeg aldri blir ferdig med noe... 


Disse tre hespene har blitt nøstet opp og er i ferd med å bli en hals. Den grønne er litt mer grønn enn på bildet, og jeg er spent på hvordan fargekombinasjonen blir til slutt. 


Starten er lovende, jeg digger den oransje og lilla sammen! Nå er jeg straks der jeg skal legge til grønt, så nå blir det spennende.... 

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i det der med å hele tiden starte noe nytt og jeg har flere halvferdige ting liggende. De fargene så spennende ut. Gleder meg til å se det ferdig:-) (hvis du ikke begynner med noe nytt i mellomtiden…hehe)

    SvarSlett
  2. har alltid lyst til å prøve å lage nye ting. Vi får trøste oss med at vi blir lett inspirert. Det er jo bra..eller?

    SvarSlett