mandag 18. juli 2016

Barselgave er avlevert, etter intens tid foran symaskina en kveld. Et vennepar har fått ei jente og min mann som er hjemme i permisjon sa plutselig en dag at han skulle møte de på cafe dagen etter. Jeg hadde strikket ei jakke, som jeg har blogget om tidligere, og skulle sy ei bukse til.


Jeg hadde klippet stoffet og alt var klart til sying, så da satte jeg meg ned og fikk det unnagjort. Buksa er ganske rask å sy, dette er en harem romper fra Brindille & Twig. 


Stoffet er kjøpt hos Lille Stjerne, det er bomullsjersey. På skuldrene er det hvite trykknapper, og det er hvit ribb som vrangbord nederst på beina. 


Både bukse og jakke er størrelse 3-6 måneder, sånn cirka, så det tar nok litt tid før det passer enda. 

1 kommentar:

  1. Flott barselgave! Ikke kjekt å få dårlig tid, men dette gikk jo riktig bra heldigvis. :)

    SvarSlett