torsdag 10. april 2014

The Button Emporium & Ribbonry

Herlig navn på en butikk, ikke sant? The Button Emporium & Ribbonry ligger i Portland sentrum. Jeg har vært i Portland mange ganger de siste 8-9 årene, men har aldri før vært innom butikken. Jeg visste ikke at den eksisterte før jeg hørte om den på podcasten The Knitmore Girls. Et par timer for meg selv, en liten kjøretur inn til sentrum, og der fant jeg butikken.


Den er ikke veldig stor, men inneholder utrolig mye. Vegger fylt med knapper og silkebånd. Jeg kom ikke en gang så langt at jeg fikk sett på båndene, siden jeg ikke hadde betalt for parkering lenge nok. En del knapper fikk være med hjem, knapper både veier mindre og tar mindre plass enn garn, så det ble plass til noen i kofferten. 


Jeg skal ikke vise frem alt her, men disse var veldig fine og kan brukes som pynteknapper på forskjellige ting.


Disse falt jeg helt for og tok derfor med ti stk i både hvit og mørk grønn. Ser for meg de hvite på en svart eller mørk grå enkel cardigan....

Butikken anbefales et besøk dersom man er i nærheten!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar