søndag 29. juli 2012

På pinnene akkurat nå....

....har jeg egentlig alt for mye....

Blant annet en sommergenser til meg selv, i bomull:


Driftwood er et mønster som denne sommeren har gått som en farsott gjennom strikkebloggverdenen. Jeg har kastet meg på bølgen, min versjon strikkes i Bugga!, og er nok litt retro i fagrene, med brun og grønn....


Sukkertøysokker til en liten prinsesse, disse blir nok fort ferdige!


Og en tunika som skal bli ferdig til høsten....


Og det er bare for å nevne noe....



1 kommentar:

  1. Artig å ha noe forskjellig å strikke på! Aberet er at det tar så lang tid å får det ferdig. Lekker sommergenser, og den tunikaen blir nok også flott! Synes alt du strikker nå er fristende, så dette må være gøy. Lykke til!

    Ha en fin tirsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett